Aventuri pe bicicleta – Banat MTB Maraton – Garana 5 august 2012

Ne-am deplasat la Garana cu ocazia editiei a opta a Banat Mtb Maraton. Au fost patru trasee in total, alegem sa mergem pe cel de 50km.
Plecam cu jumatate de ora inaintea startului celor din tura de 80km si urcam pe asfalt pana pe Semenic. Cei din concurs au urcat prin padure.
Ajungem sus si ii asteptam pe cei de la tura mare. Au venit bine si hotarati! Un concurent striga dupa apa pe ultima urcare inainte sa ajunga pe platou .. s-o fi deshidratat in timpul noptii 😛
O vreme ideala pentru mountain biking si eram pe Varful Muntelui, ce-a fost mai greu a trecut. Admirand peisajul plecam mai departe pe traseul de concurs .. frumoasa zona.
Concurentii treceau pe langa noi de zici ca erau la concurs. Hey, chiar suntem in concurs !
Dupa punctul de alimentare de la jumatatea traseului urmeaza o portiunea pe care anul trecut am prins-o pe jos pentru ca s-a rupt urechea schimbatorului.
E o portiune faina cu padure deasa si arbori deosebitit la tot pasul. Racoare, adrenalina si un traseu impecabil marcat !
Trecem prin virajul unde anu trecut un concurent si-a pierdut roata spate pana ne oprim la un punct de alimentare intermediar, de unde mi-am recuperat roata pierduta 🙂

Foarte organizati baietii de la punctul intermediar “Banat MTB Maraton”, au de toate: apa, imbusuri, ulei, presa de lant … si priceputi !

Multe puncte de belvedere urmate de o coborare abrupta si iesim pe drum langa lacul Trei Ape. De aici pana de unde am plecat mai erau aproximativ zece kilometri, ii parcurgem intr-un ritm bun si ajungem la Finish!

Frumos traseul de 50km cu panorama deosebita si coborari de viteza in a doua jumatate.
Cum ne-au obisnuit cei de la Banat MTB Maraton si anul acesta organizarea a fost excelenta. Va recomandam si voua acest traseu.