Excursii cu bicicleta

Excursii cu bicicleta pentru cei care isi doresc o bicicleta

AM FOST FOARTE DEZAMGIT CA NU A VENIT NIMENI IN ACESTE EXCURSII !!!! CU toate ca au fost destui curiosi pe acolo, vreo 3-4 bagatori in seama.

Maine (28 mai 2013), “Aventuri pe bicicleta” implineste un an de activitate, primul traseu filmat a fost in data de 28 mai 2012. Cu ocazia aniversarii unui an de activitate “Aventuri pe bicicleta” incepe sa organizeze periodic “Excursii cu bicicleta pentru cei care isi doresc o bicicleta”.

Inspirat de o poveste frumoasa, m-am gandit ca putem sa facem si noi ceva pentru cei care isi doresc o bicicleta. Daca esti biciclist si vrei sa descoperi trasee de bicicleta in Muntii Zarandului vino cu “Aventuri pe bicicleta” intr-o excursie cu bicicleta cu plecare din localitatea Siria.

Datele cand sunt organizate excursiile vor fi anuntate aici (vezi mai jos).

Plecarea pe traseu se face la ora 10:00 de langa fantana din parcul localitatii Siria din judetul Arad.

Din Arad in Siria puteti ajunge cu trenul, vezi aici mersul trenurilor. Cu masina, pe bicicleta sau cu elicopterul 🙂

Traseul propus (Siria – Cetatea Siria – Feredeu – Coborarea Pericoool) este unul cu urcare aproximativ 550m diferenta de nivel. Bicicleta recomandata este de tipul “Mountain Bike”, dar merge cu orice bicicleta care este in stare buna de functionare. Traseul urca spre Cetatea Siria unde odata ajunsi facem un popas cu “picknic”. Ne continuam drumul pe creasta pana la Manastirea Feredeu, de unde ne intoarcem putin si coboram pe “Coborarea Pericoool”.  Daca ne-am intoarce in Siria distanta traseului este de aproximativ 20km.

Pentru cine vrea propunem baie la Ghioroc dupa “Coborarea Pericoool”, sunt 15 km pe sosea sau 3km urcare pana la Feredeu pe asfalt si inca 12km de creasta (urcare si coborare) cu o coborare foarte faina si rapida pana in Ghioroc, la sfarsit baieeee !

“Avenuturi pe bicicleta” va ofera asistenta tehnica si mecanica pe durata intregului traseu.

Contributia este de 20 de Ron pentru fiecare persoana care doreste sa participe (se plateste o singura data). Daca sunt doritori care nu au biciclete adecvate unui traseu montan, in schimbul unei contributii, oferim o bicicleta de tipul mountain bike insotita de casca de protectie.

Banii adunati din contributia pentru participare la excursie si pentru bicicleta v-or fi folositi pentru achizitionarea de biciclete second hand de calitate. Vom daruii aceste biciclete copiilor, ai caror familii nu au posibilitatea de a le oferii ceea ce multora li se pare o banalitate, o bicicleta !

Lasa-ti grijile acasa, aventuri pe bicicleta va asteapta.

Pentru întrebări, propuneri, sugestii contactați “Aventuri pe bicicleta” pe adresa de email : excursii@aventuripebicicleta.ro.

Ce sa am la mine daca vreau sa vin in excursie ?

Ar fi bine sa ai … Casca de protectie, ochelari cu lentila deschisa, tricou de schimb, o sticla de apa (goala sau plina),  o camera pentru bicicleta, ceva merinde sarate si dulci.

Cand sunt organizate “Excursiile cu bicicleta pentru cei care isi doresc o bicicleta” ?

Dupa perioade cu multa ploaie si amanari, “Aventuri pe bicicleta” organizeaza prima “Excursie cu bicicleta pentru cei care isi doresc o bicicleta” Sambata, 6 iulie 2013.

Aventuri pe bicicleta: Excursie cu bicicleta pentru cei care isi doresc o bicicleta, 6 Iulie 2013

Excursia facuta in 6 Iulie 2013, cu traseul schimbat fata de cel propus.

In aceasta excursie s-au adunat 40 de Ron pentru cumpararea unei biciclete pe care o vom darui unui copil cu o familie fara posibilitati financiare.

7 iulie 2013: Am cumparat prima bicicleta, o mini-bicicleta care are nevoie de o sesiune de service. Pentru  cumpararea acestei biciclete au contribuit : subsemnatul (Bogdan Barbura) si Pacurar Camil. Ramane sa gasim un copil sarman care si-ar dorii aceasta bicicleta. Daca stiti voi unul da-ti un e-mail la : excursii@aventuripebicicleta.ro NU A VENIT NICI UN MAIL PE ACEASTA ADRESA, chiar asa nu sunteti curiosi de copiii nostrii, ai neamului OAMENILOR !!!

O mini-bicicleta pentru un viitor mare biciclist
O mini-bicicleta pentru un viitor mare biciclist, aceasta bicicleta inca o am acasa, nu am dat-o pentru ca roata fata e stricata, si am fost atat de bulversat si necajit !!! Cum mai 20 de ron pentru ca copii sa aiba bicicleta. L-am intalnit pe un baiat Andrei, de care imi pare tare rau ca am uitat. Un baiat Andrei din Minis care se plimba pe un drum spart cu o trotineta cu roti tari, cadea, radea si se ridica ! AM FOST FOARTE BULVERSAT ! LA MAXIM ! Iarta-ma Andrei ca am uitat de tine !!!!!! Dar poate e mai bine asa, cine stie.
Organizam a doua “Excursie cu bicicleta pentru cei care isi doresc o bicicleta”,  Duminica 14 iulie 2013
Duminica 14 iulie 2013, nu am avut nici un participant nou.

Aventuri pe bicicleta: pe la si in jurulul Cetatii Siriei 14 iulie 2013

Organizam a treia “Excursie cu bicicleta pentru cei care isi doresc o bicicleta” in curand, speram sa fiti mai receptivi la nevoile altora.

Excursii cu bicicleta pentru cei care isi doresc o bicicleta

Daca aveti posibilitatea printati afisul A4 si expuneti-l intr-un loc frecventat de biciclisti. Sa fiti sanatosi si voiosi !

One thought on “Excursii cu bicicleta

• 12/06/2013 at 22:19
    Permalink

Buna ziua. As dori sa fac o excursie cu niste prieteni, din Padis pana in Arieseni cu bicicleta. V-am vazut videoclipul pe youtube si vreau sa va intreb daca nu imi puteti spune de unde sa iau traseul.