Aventuri pe bicicleta : Traversarea Bucegilor pe bicicleta

pe traseul Sinaia – Cota 2000 – Sfinxul – Vf. Omu – Bran – Brasov

Plecam tarziu din Sinaia undeva la ora 12 deoarece am avut de remediat o problema tehnica aparuta cu o zi inainte pe traseul 7 scari. Urcarea o facem pe drumul asfaltat care duce la cota 1400. Continuam pana aproape de Cota 2000 pe offroad, de unde o luam in dreapta pana ajungem la Cabana Piatra Arsa. Muntii Bucegi ne intampina cu vreme buna astfel incat ne putem bucura de peisajele desprinse din parca din povesti. Atentie la coborarea spre Cabana Piatra Arsa, e destul de dificila, dar palpitanta ! Ajunsi la Babele – Sfinx, urmarim marcajul banda Galbena care ne duce spre Varful Omu. Parcurgem locuri incarcate de legende si energii nebanuite prin acest fabulos masiv, Masivul Bucegi. Noaptea ne-o petrecem la Cabana de pe Varful Omu, ca a doua zi sa facem o bucata de traseu din creasta principala pana in Saua Strunga de unde coboram in Simon. ATENTIE ! Nu se recomanda traseu Vf. Omu – Saua Strunga pentru incepatori in ale ciclismului montan.

Citeste aici despre unele legende ale locului :

adev.ro/njcfbl sau pe dzr.org.ro despre :  Descoperirea din Masivul Bucegi, din August 2003

sau despre Sala Proiectiilor din Muntii Bucegi

Vizionare placuta.

Filmare Gura de rai, Bucegi !!!